maandag 20 mei 2013

El tiempo


Een blog...de wens om mijn passie te delen. De creativiteit is er, nu de tijd nog. Gewoon tijd maken denk ik dan, maar het "mañana mañana" denken zit ook verweven in mijn passie. Eindelijk is het zo ver, een eigen blog over Spanje, het land waar el tiempo voor mij van groot belang is. Ik zou alle tijd willen hebben om er te vertoeven om elk detail te absorberen en er wat langer van mogen genieten.

Dit voorjaar zijn we met de camper geweest.  Vanaf Cordoba naar de kust een rondje gereden waarbij ons eindpunt Granada was. Te kort...geen tijd genoeg, mooi en slecht weer. El tiempo; el más importante!
Bijschrift toevoegen


Marbella. Hier heb ik een korte tussenstop voorzien in ons rondje omdat ik het wel zo decadent vond om dit plaatsje eens te bezoeken en met eigen ogen de glamour te kunnen aanschouwen. Een gedachtengang die ik moet bijstellen want het oude centrum blijkt onverwacht gezellig te zijn. Ook een mercat municipal (overdekte versmarkt) maakt het beeld dat ik van mijn Spanje heb compleet.

Voor zover mijn eerste bericht...graag neem ik jullie volgende keer verder mee op het rondje dat we met de camper hebben gedaan.

Saludos, Luísa.

3 opmerkingen:

  1. Dat is leuk dat we je gevonden hebben. We gaan je volgen en hopelijk doe jij dit andersom bij ons ook. Nog even en dan gaan we begin juni weer de goede kant op. Nu vanuit die "dolfijne" stad aan de Costa del Veluwemeer, Salu2 de Albert y Mara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker, ik volg jullie blog sinds kort. Leuk dat je mij ook volgt. Ik ben net begonnen zoals je kunt zien, maar ben volop bezig aan het verhaal van onze rondreis dit voorjaar. Mijn man en ik hebben vanaf het moment dat we weer thuis waren heimwee naar het Zuiden. Echter nu weer ff werken, es la vida. Saludos Marie-Louise en Wim.

      Verwijderen
  2. OT: Wij zijn weer thuis in Los Boliches na onze 7-daagse rondreis door Andalucia. Het eerste verslag staat op onze site.
    Salu2 Albert y Mara

    P.S. Ga jij nog verder met je verslag Marie-Louise

    BeantwoordenVerwijderen